Regulamin:

§ 1
Definicje


Ilekroć w niniejszym regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć w sposób następujący:
a) Dane – dane, w tym dane osobowe Uczestnika, podane przez niego w związku z rejestracją i udziałem w Wydarzeniu;
b) Deweloper- przedsiębiorca, który w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na podstawie umowy deweloperskiej zobowiązuje się do ustanowienia prawa własności lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego i przeniesienia tego prawa na nabywcę;
c) Regulamin – niniejszy Regulamin;
d) Organizator – Grupa OLX sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872, Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000568963, kapitał zakładowy 1.510.000,00 złotych, NIP: 7792433421. Kontakt z Grupą OLX jest możliwy pod adresem: pomoc@olx.pl lub za pomocą innych wskazanych w Serwisie kanałów komunikacji;
e) Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w Wydarzeniu oraz uprawniona do wzięcia w nim udziału na gruncie niniejszego Regulaminu;
f) Strony – łącznie Organizator i Uczestnik;
g) Strona Internetowa- strona dostępna pod adresem https://www.radadp.pl/zapisy, w ramach której możliwa jest rejestracja na Wydarzenie;
h) Wydarzenie– cykl spotkań o charakterze warsztatów, organizowany pod nazwą „Rada Dobrych Praktyk”, adresowany do Deweloperów, którego celem jest dyskusja na temat wizerunku branży nieruchomości w Polsce;
i) RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 2
Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa m.in.:
a) prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników związane z rejestracją na Wydarzenie oraz udziałem w Wydarzeniu;
b) zasady wyłączenia odpowiedzialności Organizatora w związku z organizacją i przeprowadzeniem Wydarzenia;
c) warunki ochrony danych osobowych Uczestników przetwarzanych przez Organizatora w związku z organizacją i przeprowadzeniem Wydarzenia.
2. Regulamin jest udostępniany Uczestnikom za pośrednictwem strony https://www.radadp.pl/zapisy w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
3. Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią oraz akceptacji Regulaminu w ramach rejestracji na Wydarzenie.
4. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
5. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, o ile Strony nie postanowią zgodnie inaczej, umowa jest zawarta na podstawie Regulaminu, co oznacza, że określa on ich prawa i obowiązki.
6. Organizator wskazuje, że treści udostępniane w ramach Wydarzenia stanowią jedynie pomocniczą opinię Organizatora lub innych osób będących ich autorami. Treści te mają jedynie charakter informacyjny i edukacyjny.


§ 3
Podstawowe parametry Wydarzenia


Tematyką Wydarzenia jest wizerunek branży nieruchomości w Polsce.
Terminy spotkań w ramach Wydarzenia opublikowane zostaną na Stronie Internetowej.
W razie naruszenia przez Uczestnika prawa lub Regulaminu Organizator może uniemożliwić Uczestnikowi wzięcie udziału w Wydarzeniu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Wydarzenia.
Wydarzenia odbywają się w formie stacjonarnej w miejscu ustalonym przez organizatora, o którym poinformuje on Uczestników przed rozpoczęciem Wydarzenia drogą mailową lub telefoniczną.
Udział w Wydarzeniu i tym samym podanie przez Uczestnika związanych z jego udziałem w Wydarzeniu informacji i danych, w tym danych osobowych, których zakres wskazany został w Regulaminie, jest dobrowolny, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w Wydarzeniu.
Udział w Wydarzeniu jest bezpłatny.

§ 4
Prawa i obowiązki Organizatora i/lub Uczestnika


W Wydarzeniu wziąć udział mogą jedynie przedsiębiorcy lub instytucje (i ich pełnoletni przedstawiciele), spełniający definicję Dewelopera, w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, którzy mają siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poprawnie wypełniły formularz zgłoszeniowy.
Uczestnik zobowiązuje się do udziału w Wydarzeniu zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami.
W celu wzięcia udziału w Wydarzeniu konieczna jest rejestracja, w trakcie której należy podać podając imię i nazwisko, adres e-mail, dane identyfikacyjne reprezentowanej firmy, dane dot. siedziby, nazwę stanowiska, nr telefonu, a także zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i je zaakceptować.
Rejestracja na Wydarzenie odbywa się poprzez link umieszczony na stronie internetowej https://www.radadp.pl/zapisy.
Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Uczestnika Organizator na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie rejestracji.
Uczestnik w celu rejestracji zobowiązany jest do podania wszystkich wymaganych danych, zgodnie z treścią formularza kontaktowego. Ponadto zobowiązuje się do podania danych prawdziwych.
Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia rejestracji na Wydarzenie w momencie osiągnięcia limitu Uczestników, wynoszącego 100 osób.
Organizator zastrzega sobie prawo odmowy umożliwienia udziału w Wydarzeniu w przypadku negatywnej weryfikacji Uczestnika i ustalenia, że nie spełnia on kryteriów określonych w § 4 ust. 1 Regulaminu.
Zabronione jest przekazywanie danych umożliwiających wzięcie udziału w Wydarzeniu osobom trzecim.

§ 5
Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych


Podane przez Uczestników w formularzu rejestracyjnym dane osobowe przetwarzane są przez Organizatora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej “RODO”) w celu organizacji Wydarzenia.
Dane będą przetwarzane w zakresie: imienia, nazwiska, danych reprezentowanej Organizacji (firmy), adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu, w tym na potrzeby przesyłania komunikacji prowadzonej na potrzeby konkretnych terminów Wydarzeń.
Administratorem danych osobowych jest Organizator. Zgłoszenia dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora w związku z organizacją Wydarzenia należy wysyłać na adres dpo@olx.pl.
Dane osobowe Uczestników są pozyskiwane bezpośrednio od osób których dotyczą w procesie rejestracji lub w trakcie Wydarzenia.
Uczestnik może w każdej chwili uzyskać dostęp do treści swoich danych osobowych i żądać ich poprawienia, zmiany lub usunięcia. Przetwarzanie danych osobowych zostanie zaprzestane niezwłocznie, na życzenie Uczestnika jednakże jest to związane z utratą statusu Uczestnika.
Dane osobowe przetwarzane są przez Organizatora przez okres konieczny dla organizacji Wydarzenia w zakresie niezbędnym do jego prawidłowej realizacji, a po tym okresie wyłącznie w zakresie niezbędnym do spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz w związku z ewentualnymi roszczeniami lub obroną przed roszczeniami.
Dane osobowe mogą być udostępniane również dostawcom usług i produktów z których Organizator korzysta w ramach realizacji Wydarzenia. Udostępnianie danych osobowych będzie następowało wyłącznie w przypadkach, kiedy będzie to niezbędne do prawidłowej realizacji usługi oraz w zakresie w jakim jest to niezbędne. Dostawcy mogą przetwarzać je tylko w wyraźnie wskazanych celach.
Organizator zastrzega możliwość udostępniania danych innym spółkom z grupy OLX, w tym spółkom z siedzibą poza obszarem EOG, które pomagają mu świadczyć usługi związane z prowadzoną działalnością gospodarczą. Każdy przypadek udostępnienia danych osobowych spółkom zlokalizowanym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) w ramach grupy OLX, odbywa się z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń, lub jest przedmiotem umowy przekazania danych, która jasno określa obowiązki stron oraz zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne stosowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.
Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do udziału w Wydarzeniu.
Uczestnikowi przysługuje prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO.
W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody uczestnik posiada również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: dpo@olx.pl lub pocztą tradcyjną na adres siedziby Organizatora.
Ponadto Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 6
Własność intelektualna i prawa autorskie


1. Treści upubliczniane w trakcie Wydarzenia, niezależnie od ich formy, tj. materiały tekstowe, graficzne oraz wideo, są przedmiotem ochrony praw własności intelektualnej, w tym prawa autorskiego oraz praw własności przemysłowej, Organizatora lub osób trzecich. Zabrania się jakiegokolwiek ujawniania, kopiowania i wykorzystywania tych treści bez pisemnej zgody Organizatora. Zabrania się jakiegokolwiek agregowania i przetwarzania danych oraz innych informacji dostępnych w ramach Wydarzenia w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim, nie będącym Uczestnikami Wydarzenia.
2. Organizator oświadcza, że zamierza rejestrować, udostępniać i archiwizować wypowiedzi Uczestników Wydarzenia oraz, jeżeli w trakcie Wydarzenia nastąpi połączenie wideo, także wizerunki Uczestników Wydarzenia. Uczestnicy dokonując rejestracji na Wydarzenie wyrażają zgodę na powyższe działania Organizatora oraz zgodę na wykorzystanie utrwalonego w ww. sposób wizerunku przez Organizatora w celu przedstawienia foto i videorelacji z Wydarzenia, dla celów dokumentacyjnych, informacyjnych, promocyjnych (i archiwizacyjnych, bez prawa do wynagrodzenia z powyższego tytułu. Zgoda obejmuje rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku oraz głosu Uczestnika utrwalonych w związku z udziałem w Wydarzeniu poprzez: utrwalanie, zwielokrotnianie przy użyciu wszelkich technik, rozpowszechnianie, korzystanie, wprowadzenie do obrotu, użyczenie, publiczne wykonanie, wstawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, publiczne udostępnianie, archiwizację, w tym w szczególności na stronach internetowych Organizatora, w tym w ramach rozpowszechniania na profilach Organizatora w serwisach Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn).
3. Uczestnik nie jest uprawniony do utrwalania dźwięku i/lub obrazu Wydarzenia, bez pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Organizatora. W przypadku dokonania takiego utrwalenia bez zgody Organizatora, Organizator może zażądać od Uczestnika skasowania nagrania, lub jeżeli zostało już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet.
4. Z momentem wzięcia udziału w Wydarzeniu Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłączną, nieograniczoną terytorialnie i nieodpłatną licencję na utrwalanie, wykorzystywanie, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie całości lub części wszelkich utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawie pokrewnym, które zostały przez niego stworzone w ramach udziału w Wydarzeniu, na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 7
Reklamacje


1. W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości dotyczących Wydarzenia, w tym poszczególnych usług mających charakter techniczny Uczestnik ma prawo do nieodpłatnego złożenia reklamacji dotyczącej niewykonania bądź nienależytego wykonania przez Organizatora usług świadczonych na podstawie Regulaminu.
2. Reklamację można złożyć za pomocą wiadomości mailowej wysłanej na adres zgloszenia@radadp.pl lub na adres siedziby Spółki.
3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres email Uczestnika podany w trakcie Rejestracji, okoliczności uzasadniające reklamację, a także żądanie Uczestnika związane ze składaną reklamacją.
4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwalają na rozpoznanie reklamacji, Organizator zwróci się do Uczestnika o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości lub podanie dodatkowych informacji drogą mailową, o ile będzie to niezbędne dla rozpoznania reklamacji przez Organizatora, wskazując precyzyjnie takie wątpliwości lub wymagane informacje.
5. Organizator rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
6. Odpowiedź Organizatora w sprawie reklamacji jest wysyłana pocztą elektroniczną na adres email, z którego otrzymano Reklamację, chyba, że Uczestnik zażąda w treści reklamacji przesłania odpowiedzi pocztą na adres korespondencyjny wskazany w treści reklamacji.

§ 8
Postanowienia końcowe


Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Wydarzenia.
Organizator ma prawo zmiany Regulaminu z następujących przyczyn:
konieczność poprawy bezpieczeństwa Uczestników;
konieczność usprawnienia działania strony internetowej Wydarzenia;
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, która ma bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
zmiany programu Wydarzenia;
zwiększenia środków bezpieczeństwa towarzyszących Wydarzeniu.
O każdej zmianie Uczestnik zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Wydarzenia oraz drogą elektroniczną.
Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 7 dni od poinformowania o zmianie Regulaminu, chyba, że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią odmiennie.
Organizator może wprowadzić zmianę Regulaminu bez zachowania 7-dniowego terminu, o którym mowa powyżej, w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:
podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązana jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia jej dotrzymanie wyżej wymienionego 7-dniowego okresu powiadomienia,
musi w drodze wyjątku zmienić Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Uczestników przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
Organizator posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i p.poż obowiązujących na terenie obiektów, w których organizowane jest Wydarzenie oraz stosować się w tym zakresie do poleceń wydawanych przez pracowników, współpracowników i podwykonawców Organizatora Wydarzenia lub służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas trwania Wydarzenia, za zniszczenie lub zagubienie własności uczestników jak również szkody poczynione przez uczestnika podczas pobytu na terenie Wydarzenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przerwania Wydarzenia z powodu zaistnienia okoliczności siły wyższej tj. wszelkich nieprzewidywalnych sytuacji lub zdarzeń o charakterze wyjątkowym, pozostających poza kontrolą Organizatora, a w szczególności: zdarzeń o charakterze katastrof przyrodniczych typu powódź, huragan, wiatr, burza albo innych nadzwyczajnych i zewnętrznych zdarzeń, którym nie można było zapobiec np. epidemii lub pandemii spowodowanej m.in. przez wirusa SARS-Cov-2, oraz wydanych przez organy władzy publicznej na skutek zaistnienia tych zdarzeń aktów prawnych lub decyzji wprowadzających ograniczenia, nakazy lub zakazy w zakresie organizacji imprez wydarzeń.
Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec uczestników Wydarzenia, jeżeli z przyczyn niezależnych od Organizatora zostanie ono odwołane lub odbędzie się jedynie w części.
Wiadomości i wszelkie powiadomienia dla Uczestnika mogą być dokonywane w formie wiadomości elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu rejestracji lub w formie telefonicznej.


.